djhdikejunfcide

hej! vet att jag har blivit dålig på att uppdatera.. fast jag brukar faktiskt göra ett inlägg åsså glömmer jag sen att publisera det.. det är så sjukt irriterande! men sen om inlägget finns kvar så brukar jag ändå publisera det, fast jag brukar ändra tiden till det var jag skulle publisera det, så det är därför det först kanske inte är nå inlägg och sen kan det vara det.. men nu vet ni då varför det är så! blir så arg då. menmen, sånt är livet..
men nu sitter jag och kollar på kläder på internet, för mamma skulle beställa nå från ellos. har inte hittat så mycket ännu, fast jag hoppas jag hittar nå! och imorrn ska jag tp på valls med maja! rolligt! :D fast nu ska jag bara ladda in en bild och sen forsätta med det jag håller på med! så ha en bra kväll! pussen;*
(den jag skulle ladda upp funkade såklart inte så ni får denna↓)


Kommentarer
nicole- skånsk knasig tjej ♥

jäääääääääääätte fin blogg :D

ska vi följa varandra i bloglovin? :)

Kram

2012-03-09 @ 18:28:06
URL: http://nikkkiis.blogg.se/
nicole- skånsk knasig tjej ♥

jäääääääääääätte fin blogg :D

ska vi följa varandra i bloglovin? :)

Kram

2012-03-09 @ 18:28:06
URL: http://nikkkiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0