1:a maj!

Hejj! idag är det ju 1:a maj! fyller är om 18 dagar! :D nu sitter jag och lyssnar på JUSTIN BIEBER!♥  ishan är så grymt bra osv. vill jättegärna fara och se han konsert i Stockholm! Ge mig pengar till det!!! hoppas jag får det i present!!!!!!!♥ men förut idag har jag suttit i pjamas nästan hela dagen.. och suttit vid datorn. och så har jag pluggat lite för vi har prov på torsdag. OCH NU FUNKAR MITT SMS FÖR DET HAR VARIT HELT CP!! äntligen! :) men nu tänkte jag gå och göra mig klar inför daten med sängen! :D godnatt.
SAKNAR TURKIET SOM FAAAAN!!!!♥♥♥


Kommentarer
noraa

fin blogg, kolla gärna mig!

2012-05-17 @ 10:00:14
URL: http://nnorawettergren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0