...

Hej! har sett klart hockeyn - skellefteå mot modo. skellefteå vann! yääyeh. dom vann med 4-0 och dom vart allmänt utägda!;D och idag har skolan faktiskt varit bra för att vara första dan efter lovet! och sen när vi sluta så hann jag nästan bara hem och äta lite och sen göra mig klar för att fara på fotbollsträning i fotbollshallen, första träningen för mig där. och den gick då ganska bra förutom att jag fick nå kontstigt i knäet så jag kunde nästan inte springa, fast sen gick det över som tur var! sen har jag bara varit hemm och tagit det lungt! och nu ska jag bara göra mig klar för att hoppa i sängen! pöss;*

Och jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera på sistonde.. fast jag har lixom inte haft tid. elr jo det har jag väl men ändå inte, jag har som haft nå att göra hela tiden. eller så glömmer jag bort.. men jag försöker VÄRKLIGEN göra mitt allra bästa! åsså fattar jag inte dom som kan lägga in tp 5 inlägg per dag, och jag gör tp ett per dag... fast jag vet att det är MYCKET roligare att läsa bloggar som uppdaterar mycket..! och nu ska jag också hinna göra en ny header - och design. om jag ens kan.. men om det är nån som är duktig så får ni gärna höra av er!

Tagen i turkiet♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0