brandlarmet gick!

Hej! brandlarmet elr nå gick nyss.. haha. och nu är jag då hemma från stugan och vi kom hem kring 3 eller nå? men jag kunde inte blogga för jag fick ju aldrig låna datorn, så då vart jag sur och satte mig och lyssna på lite låtar från melodifestivalen. i år tyckte jag faktiskt att dom var bra! Tyckte ni det var rätt låt som vann? det tyckte nog jag, för jag tror loreen har bäst chans i det stora! fast jag tyckte synd om Danny för nu har han ju kommit två 2 år i rad men aldrig vunnit. men nu måste jag nog göra mig klar för att sova, så såvsågott! puss;*
arkivbild på lillasystern


Kommentarer
Hanny

Inte synd om Danny (Daniel)! Har du inte hört? Han blev jätte sur när Loreen vann. Han gick iväg och vägrade se Loreen fira segern. Han kom inte på efterfesten! "Att dom inte kunde fatta att min låt var bäst!" Sa han i en intervju. Dåligaste förloraren ever! Snacka om... Förut tyckte jag faktiskt att Danny var gode bra. Men nu. Nej tack! Hans betéende är alldeles för dåligt! Att det ska vara så hemskt att komma tvåa? Loreen förstjänade mycket mer vinsten är han. Punkt. Vad du tycker nu vet jag inte. Men jag kan bara säga att Loreen kommer att äga skiten ur alla i Eurovision Song Contest! Sverige har mycket stor chans. Jag blir tyvärr ganska sur när folk säger att de tycker synd om Danny. Inget illa menat! Jag har följt din blogg ganska länge nu, och jag uppskattar den! Jag hoppas att du kan ta din tid att tänka om. Danny är bara en dålig förlorare.

2012-03-12 @ 19:44:05
osynlig... ;O

Danny var ju bra men, loreen var bättre!!♥:)

2012-03-13 @ 21:12:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0