-

hejj, dålig uppdatering... veet. fast har haft gode fullt upp. nu siiter jag och spelar spelet nedan↓ haha, kungligt! har också laddat ner nån serie sak:D och idag har jag först bara varit hemma ett tag, åsså städade jag för då skulle jag få en hundring! sen har jag varit en snabbis på stan och köpt en present åt sally, ni kan tyvär inte få en bild på det ifall att hon skulle kolla... och nu är det snart kalas för henne och då blire väl tårta och gotta sig med! nu ska jag fortsätta med det jag håller på med! för det är ju såå viktigt! hah, skoja. men hade bra, bloggar senare efter kalaset och då får ni lite bilder!


Kommentarer
▲ Mohammedi's™

Vill du synas framför +1200 läsare? Ja, det tror jag!

Inte bara det, utan även att du syns i menyn i en hel vecka + i ett helt inlägg!!

NU KÖR VI IGEN! - Va med på VECKANS BLOGG och få chansen att öka din stasestik:

http://mohammedis.se/2012/march/bli-veckans-blogg-1.html#comment

2012-03-24 @ 21:16:07
URL: http://mohammedis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0