Tillbaks nu igen! ♥

Hej! sitter i sägen å ska snart sova.. och nu som ni märker så nu ska jag börja blogga igen! och nu ska jag värkligen blogga, på riktigt! ♥ men btw så idag så har jag varit med anton å hanna, först var jag med anton å då skulle vi försöka hinna fika innan hanna kom så inte hon fick nå fika, men antagligen skulle hon ju få sen då men ändå! :D och sen kom hon ju å då fikade vi, sen spelade vi buzz (kullivvihar!) ;D sen så skulle anton på hockey och så for jag å hanna hem! och sen dess har jag tp inte gjort nå? bara suttit vid datorn å chillat..! men nu ska jag sluta babbla! hejdåå!(:
(och imorrn ska jag på valls! så alla kommer dit! :D♥)
Just a cockroachHAHHA sant jöh!
Waking up in the morning: Men and Womentruetrue♥
Best HusbandHHAHAHAHAHAH!!! :DD♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0