if you need me, just let me know

Hej! har nyss kommit från dushen och nu ligger man i sägen och ska he på nått avsnitt från oth, sen tänkte jag kanske gå och lägga mig för jag har tp ont i huvudet och kinden! har ont i kinden för idag var jag på valls med lisa och monia! åsså tp i slutet kring 3 elr nä så faila jag och tp stappa staven i kinden så jag har tp en fläsk kind:3 hah, och förlåt för jag inte bloggade nå igår men jag hade gode fullt upp.. för först var jag ju hos johanna för jag sov ju där, och sen så skulle jag hem och fixa lite saker för jag bjöd nåra fina B-rudar på middag och sånt! fast när jag kom hem så var jag ju såklart utelåst..! haha jättekul! och egentligen var jag nog stressad! fast det gick ändå bra tillslut, som tur var! :) och sen efter vi hade ätit (och bastat) så sov frida här hos mig! nayys (y' men nu ska jag se ett avsnitt av oth! bloggar imorrn! hejjssvejs;*
kraam♥;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0