hold on to me and never let me go

Hej! har tp alldeles nyss kommit hem från valls! har varit där med lisa idag, å det var kul! och bara så ni vet så kommer jag bli tjock, för jag äter ju tp godis varje gång jag är där..! :/ men imorrn ska jag på valls med anton, frans å nån mer? trorjahdå?(: å egentligen hade jag redan skrivit ett inlägg idag, men datorn fick slut ström så inlägget försvann tp:/// och då orkade jag inte skriva nå nytt.. men iallfall så har jag varit med hanna innan jag for på valls, men vi gjorde egentligen inte så mycke.. satt vid datorN och sånt! men nu ska jag nog ta och hoppa i dushen å sen gö mig klar for the bed! men hade so braa! pussen;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0