dancing in the monlight

Hej! förlåt för att jag inte har bloggat så mycket i helgen! fast jag har haft ganska fullt upp, och varit lite lat! men iallfall så vaknade jag för kanske en timme sen elr nå? men jag har då varit mest varit med frida i helgen för jag var ju med henne i fredags och då for vi in till stan direkt efter skolan och då köpte jag nåra tröjer:) sen for vi hem till min pappa och där spelade vi somsagt singstar! ♥ och sen skulle hon tp hem:/ och på lördagen for jag först på valls med monia, sen när vi skulle hem for vi förbi och hämtade frida hos henne. sen for jag och frida då till mig och där tog vi kort och sen såg vi tp Harry Potter hela kvällen/natten!♥ och dom är faktiskt jättebra!♥ sen på söndagen gick vi upp och fortsatte se HarryPotter, och vi satt och såg dom till klockan var tp halv 5 elr nå? så nu har vi sett alla förutom sjuorna!♥ och sen på kvällen skulle jag då plugga, men det gick inte så bra för jag somnade tp en halv timme, sen fick pappa förhöra mig ändå.. fast jag hade ändå alla rätt! men sen satt pappa och såg nån film så då gick jag också och satte mig där, och den var jätteobehaglig! ;// men nu ska jag fortsätta göra mig klar för skolan! men hadet så bra! hejdåå♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0