the moment i met you

hejjs! sorry för dålig uppdatering men jag har tp inte haft tid..  men nu tänkte jag bara slänga in ett sista inlägg för idag och sen göra mig klar för att gå och lägga mig! riktigt sköönt! ♥

men idag på skolan hade vi ju skidor, och det var vääldigt dryygt.. sen efter skolan skulle jag och frida fara in till min pappa men det blev inte:'/ och sen när pappa skulle komma och hämta mig hade han tydligen krockat.. såå faiiil! så nu ser bilen jättekuulig ut!:D höll på skatta på mig fast det egentligen inte är så kul..! menmen. sen då jag kom till pappa satt tp jag och sally och prata om mycket.. sen ladda jag hem photoshop till min dator! yääyah! ääntligeen!!! problemet var att det typ inte funkade:'( whäähä. ska göra om det nu. sen för att vi inte hade nån bil fick vi gå till klubbkvällen på sportringen.. och där köpte jag ett par nya fotbollsskor! så nu kan jag äntligen spela footboll! :D men nu ska jag göra mig redo sör sängs! godnatt sweeties♥
ägare till sånna nu!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0