tillbaka + ny header! tryck f5

Tjena! nu är äntligen bloggpausen över! och nu ska jag värkligen försöka ta bloggningen på allvar! just nu håller jag göra mig klar för skolan och senare idag ska jag väl antingen vara med nån elr bara chilla! kanske lyssna på boken "jag är Zlatan", laddade in den i mobilen i helgen.

men i helgen har jag inte gjort så värst mycket. i fredags sov min kusin hos mig och det var kul! sen på lördagskväll mådde jag inte bra alls..:/ hade ont i huvet åsså kändes det tp som att jag skulle spy, jättemysigt. eller så inte! menmen. och igår var  jag bara hemma och tog det lungt, och senare på kvällen fixade jag bloggen, satt med det i nåra timmar.. fast det var ändå kuligt, för jag pratade med frida på skype samtidig! men nu måste jag värkligen forsätta göra mig klar! hejjs
saknar turkiet som f**n


Kommentarer
Frida

Jag med! (Saknar Turkiet alltså)

Jag syns på kändiskortet! [That's the way, aha aha, I like it, aha aha!]

2012-03-02 @ 21:58:15
URL: http://fridahhh.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0