deceive me out of my emptiness

hah, jag vet dålig uppdatering fast jag palla bara inte.. men igår efter skolan skulle jag egentligen fara på stan med fida men vi tyckte det var för kallt.__. men idag ska jag dit en snabbis för nu måste jag värkligen hitta nå byxor! (fast idag är det ju kallare än igår, fast skit samma) och igår for jag bara en snabbis till farmor:] och sen när vi kom hem så störde jag sally lite med läxan, och hon har också klippr håret och det vart as snyggt! och jag tycker hon ska färga håret blått för det skulle vara lite fräänt! fast jag vill också färga mitt hår nån freen färg, men det får jag såklart inte då! -..-' sen på kvällen satt jag och diskuterade med sally om man ska ha en iphone 4 elr iphone 4s?! det är as svårt, så ni får gärna komentera vad ni tycker! men nu ska jag hoppa i dushen! så ha en bra dag!
(har också klippt mig men jag hade ingen bild på min dator så ni får en när jag har fixat mig!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0