är nog dags att blogga nu...

Hej! äntligen orka jag starta datorn och blogga.. var ett tag sen jag blogga nu, 10 dar.. fast har bra inte orkat somsagt.. men nu ssitter jag iallafall med ett stort glas o'boy och ska starta en film!:d och i veckan har jag inte gjort så mycke.. igår vaar det ju alla-♥ dag, var bara hemma och myste..måndags var jag på valls med flera folk.! :) idag har skolan varit sådär, elin vart tp helt groggy.. sen hände en sak osv, sen kände jag mig sjuk men det gick över! men jag slapp va med på idrotten:D (y' det var skridskor.. men nu ska jag nog start filmen! men ska värkligen försöka blogga! pussen:* (gick ju int att lägga in nån bild:'/ )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0