you make me smile

Hei! kom hem frå skolan för en timme sen eller nå sånt? nu sitter man då och dunkar musik samtidigt som jag gör spanska, snart ska man väl börja byta om till träning, den börjar klockan 17:00 och sen direk efter det så ska vi dusha med laget på heden. sen ska vi gå till folketshus och där är det typ nån sorts avslutning med flera lag och så ska dom tp dela ut nå priser tror jag? men på fredag har vårat lag avslutning i tolvmansskolan och då ska vårat lag sova över där, det har vi tp gjort varje år med det är kul! och då brukar det alltid komma nåra killar och då spelar vi tp fotboll och sånt! as kul!♥ men nu måste jag nog börja göra mig klar för träningen! så hade bra!♥

-EmiliaOlofsson

Sant!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0