Super bass

heej! jag har tp vaknat för kanske en timma sen eller nå? snart ska jag fara t pappa:) men jag vet inte riktigt när? om cirka två timmar kanske? för dom skulle nånstans.. men idag har jag inte hunnit göra så mkt.. ska börja göra mig i ordning, känner att jag behöver duscha så ska det också:) sen blir det att packa ihop lite saker till turki;d då ska jag himlat ta mycke kort! läääängtar as mkt!♥♥♥ och sorry för att jag är så dålig på uppdatera.... ska FÖRSÖKA att bli bättre! men nu måste jag gå och duscha! så byeeeis♥

-EmiliaOlofsson

(leta en bild på där vi skulle bo men hitta ingen som gick att kopiera) :'(


Kommentarer
Frissan xd ♥

Om du vill spara en bild, men så går det inte. Använd skärmklippsverktyget! :D Sök på det där du trycker på Start, sen söker du i datorn, sen markerar du bara det på skärmen som du vill klippa ut, sen sparar du! :)

2011-10-06 @ 16:41:42
URL: http://fridazz.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0