i love what i do, and i do what i love

heiis! kom tp nyss hem från fotbollsavslutningen:) den var JÄTTEKUL men nu kan jag tp inte gå för jag tror jag råkade göra nå med foten igår;s men ni ska få nåra bilder men jag tog faktiskt inte så mycket kort.. jag trodde jag tog mer..! men aja, det får räcka.. asåå jag tror faktiskt jag ska gå och läsa lite för jag läser en ASBRA bok! det är tp nån bok som har nå med "sex and the city" att göra.:) är iallafall samma författare;) men som sagt, det var jättekul igår.! ♥ vi spelade tp fotboll mest hela kvällen.. det kom några killar som spinkade och dom var (jättebra!) på spinka.. eller inte, dom SÖG värkligen.. men sen såg vi filmen: "hur många lingon finns det i världen" den var väldigt rolig, höll på att skratta ihjäl mig..! som tur var så dog jag it, puuh! tur..sen så låg jah och Elin och pratade ganska så länge, om lite av varje:) vi pratade nå om nästa fredag som vi skulle göra men då kom Elin på att jag skulle t Turkiet;o åhh vad jag kommer att missa saker!;s meen nu vill jag gå och vila ett tag för jag är tp ganska så trött.. men hade så bra! ♥ byeis

-EmiliaOlofsson

Ronya beställer lite alkohol

Farmor Lisa

RONYA! vad har jag sagt om att äta småbarn!?

Bra att du äntligen rakade dig, det behövdes värkligen..

sötbarn!♥





puss på dig!;*

Skrattbarn!;D♥

:o

Elin är lite groggy nu..

Naawy!♥

♥♥♥

Ronya, ta det lite försiktigt nu..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0