THERE'S ONLY 1 THING 2 DO, 3 WORDS 4 U, I LOVE U ♥

Hej! vaknade för kanske en timme sen eller nå, har nyss sett ett avsnitt av hawaii five-o.. bra serie faktiskt! men tror jag ska ladda ner nån mer serie också, så om ni vet nån bra serie så komentera gära!♥ och igår kväll så såg jag en film med pappa och josefin, den var ganska läskig så jag kollade inte så mycke. den hette tp det sjätte sinnet. eller egentligen var den inte så jätteläskig men jag kände bara inte för att se den! kanske gör det nån annan gång.. men idag ska jag nog inte göra så mycket, typ bara chilla och så.. sen kanske jag ska fara på komunträning med fotbollen men det får vi väl se. annars kanske jag far på star och tränar istället! men nu så måste jag gå och äta frukost så vi hojres! puss;*
bild som är tagen för ett tag sen när jag, Elin och Monia badade i bubbelpool♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0