Awesome

Hei♥ som ni kanske märker så ska jag börja blogga igen efter blogg-pausen! Först idag har jag varit med Frida och Lisa och vi gjorde tp egentligen ingenting.. tog lite kort och sånt, hade iallafall det AS kul!♥ sen var jag och frida med Anton, och vi tog också massa kort, sminka oss oserriöst! och så beställde vi pizza och åt tårta och tog ännu mer kort! också såg vi film♥ hade iallafall en AWESOME kväll!♥ nu ska jag tp kanske gå och sätta mig och se en film, om jag orkar.. men juste.. jag har ju inte lagt in bilderna sen Tukiet, kanske gör det imorrn då. men ni kan få NÅGRA bilder från ikäll, bara så ni vet så lekte vi tp wb fjortisar.. Puss
(hittade inte bilderna och jag ork it leta mer så ni får dom senare nångång!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0