rett opp og ned

Hej! sitter och pluggar och lyssnar på musik och sånt ;d idag har jag varit förbi på stan och fixa lite presenter till folk;) kände mig gode så mobbad att gå omkring där själv;o fixa iallfall allt som jag skulle ha! duktigt. men nu känner jag mig faktiskt ganska duktig för jag har blivtit bättre på blogga!♥ men skolan idag var ändå rätt okej, hade tp matte, engelska, skolans bästa klass, o slöjd:) vecka 51 ska vi tp ha catwalk i klassrummet! hahahahahah fail.. menblirnogkul;D♥ ville vara papparazzi men det fick jag ju såklart då inte..:// men sen efter skolan så for jag ju (somsagt) till stan:) hittade en jättefin vit vinterjacka:) vill seriöst ha en sån! och den var på rea!!!:'o ska kanske få en sån! har tyvär ingen vinter jacke och det börjar ju bli kallt nu, är ju redan kallt som feen!:o och nu har man ju som gode så trååkigt, blir väl att man sätter på sig OnePice'en och sen så fortsätter man att plugga lite då? och idag på stan så hittade jag en eyeliner (somvartur för min är ju nästa slut) också skulle jag egentligen fara på komunträningen.. men jag hinner ju aldrig!:'/ imorrn mååste jag ju träna! omjag inte far på komunisen så måst jah ju fara på star!? juste, imorrn fyller lillebrosan år, hanblir 1 år!;3 å äntligen! har jag fått tillbaka min gölliga kammera!♥  nejmen oj, det vart ett ganska långt inlägg.. äh, shitsamma! harebraa! pössen;*

failat smink.:o (råka smeta ut de)
Kramisar


Kommentarer
Fracy

bajtarn med eyelinern

2011-11-22 @ 21:12:54
URL: http://fridalindstromm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0