she got broken things were her heart should be

Hej! har nyss fixat mig klart inför dagen:) ska bara packa skolväskan sen far man då på skolan.. har grymt ont i halsen just nu... hoppas det blir bättre! men efter skolan blire kanske att vara med nån? annars far man väl hem och pluggar lite;) men igår var jag med Simon och Hanna, följde simon efter skolan och sen kom hanna lite senare! jag ägde ju som vanligt..:)♥ fick tp panik varje gång nån kom.. så jag sköt tp runtrunt hela tiden;) hahah somsagt jag äger!:'3 sen vara jag med hanna en timme tp och sen såg jag ett avsnitt av oth ♥;) detärjutp jättespännande nu! men nu måste jag dra! skablibättre på blogga! promisse;)

majj today♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0