the moment i met you

Hej! sorry for no blogging today.. men idag efter skolan så var jag med elin! :) vi gjorde int så mycket, vi sminkade oss å nånting.. men vi tp kolla hur vi ska se ut på en modevisning som vi ska ha på skolan, der är istället för nå engelska elr nå? men vi gjorde iallafall det och sen satt vi mest och kollade nå på datorn:) efter det så var jag hemma och satt vid datorn och sånt:) sen ikväll har jag varit å tränat med FRIDA kom tp hem för int så jättelänge sen? men nu ska jahg nog gå och börja gö mig klar för sängen! so såv gå gått!♥♥♥♥♥

jättefin bild hur jag sminkade migx)


Kommentarer
M A J A

så jevla söt♥

2011-12-16 @ 20:43:51
URL: http://majaisakssoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0