Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Hej! nu sitter jag och ser tv å chillar;) förlåt för att jag inte bloggade nå igår men jag hann värkligen int, först efter skolan så for jag direkt in till stan men mamma för jag skulle köpa ett par finskor å det var högklackade, sen när vi kom hem så var det bara att fixa sig i ordnig för då skulle vi på julfest i Skellefteå!(: jättekul!;D spelarna sjöng å tränarna x) sen bodde vi på Hotel Malmia i skellefteå!♥ sen på morgonen idag så åt vi hotellfrukost! as gott♥ sen gick vi på stan i kanske 3 timmar? i högklackat.. så jag hade tp JÄTTEONT i fötterna när jag kom hem!:///////// men nu ska jag kanske spela singstar:) så hade så bra! ♥ hejdoo♥

Tumblr_lwcfjspd6i1r08qs8o1_400_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0