ny bloggdesign - tryck f5 om det it syns

Hej! som ni ser har jag en ny bloggdesign som Sally har gjort! tacktack!(: som jag sa så har jag varit på nån stuga i lördags till söndags! det var tp jättefint dära!♥ ni ska få nå bilder som jag och sally tog! har tp redan fixat mig klart för dagen, bara sminkningen kvar! men när vi skulle hem från stugan så dog jag nästan, eller inte men jag trodde nästan det.. iallfall så då när vi var påväg hem så sladda jag och pappa ner för ett dike:o för det var AS halkigt, gick it ens att gå!?:O men det var ändå lite komiskt! fast det var läskigt, vi höll på välta men bilen!?;o men nu ska ni få nåra bilder! pussen;*



Kommentarer
Lisa

HAhahahaha!;) fail med bilden dära!??<3

2011-12-06 @ 16:17:20
M A J A

söt du är korvis ;*

2011-12-07 @ 15:06:23
URL: http://majaisakssoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0