now i'm here again!

Hallojjsan! jag vet att jag inte har bloggat på tp en vecka elr nå.. men jag har haft bloggpaus! utan att ni visste det.. men statistiken har ändå inte varit sämst(y'
men jag kan ju berätta lite smått vad jag har gjort i helgen:)

Fredag: då var jag med frida hela dan, då spelade vi sims 3 och sen på kvällen såg vi harrypotter! jättebrafilm!♥ men dock så mådde jag lite illa när jag kom hem..
Lördag: gjorde inte så mycke, var tp halft sjuk.. så jag var tp bara hemma å tog det lungt!
Söndag: kommer igentligen inte ihåg så mycke av det jag gjorde? tror jag var med hanna och sen lisa?
å nu ska jag himlat bli bättre på blogga, men ni får komma ihåg att det kanske inte blir 5 inlägg per dag precis.. fattar int dom som hinner det..! men nu tänkte jag gå å baka litee! såå hadebras! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0