jag var en av tusen

Hej! nu har jag börja byta rum, ska få ett större! så idag har jag tp bara flyttat allaaa mina klädeer!':) lite jobbigt tp.. å då fick jag tp väldigt mycket kläder! för mamma å stefan ska också byta rum och då får jag ju deras gaderob så vi har rensat! brabra♥ och förlåt för jag inte blogga nå igår men jag hade tp inget internet.. så det var därför! men idag har vi haft modevisning! å det varjusom KULIGT!♥ sminkade mig jättekonstigt åsså hade alla tp cooliga frisyrer!♥ hahah! men jag kanske lägger in nå bilder som jag tog för jag hade min kamera med mig! så ni får dom lite senaree.... men nu ska jag nog börja göra mig klar inför sängen! så godnatt söötisar♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0